Show your brand,
measure your potential.

The first smart signage.

De eerste slimme lichtreclame.

Neolytics is ’s werelds eerste smart signage, in samenwerking Neopaul-signs, die data-analyse en zichtbaarheid combineert.
Dankzij ingebouwde AI-technologie geeft het systeem inzicht in wie je voorbijgangers zijn, hoe ze zich gedragen, hoeveel ervan binnen komen en hoe goed je locatie presteert.
Van bezoekers- en passerby-telling tot window performance, demografische data en zone-analyse, Neolytics helpt je begrijpen wat werkt, waar kansen liggen en hoe je meer impact creëert.
Met Neolytics wordt je signage niet alleen zichtbaar, maar ook intelligent, een waardevolle bron van inzichten om je exposure, conversie en marketingefficiëntie te verbeteren.

Hoe werkt het?

The Retail Factory slaat de handen samen met Neopaul-signs om Neolytics tot leven te brengen

  • Slimme lichtreclame met ingebouwde AI
  • Discrete / anonieme look
  • Dieper zicht op straat
  • Bekabeling inbegrepen bij installatie
  • Gemakkelijkere vergunningsafhandeling
  • Bezoekers- en passantenanalyse specifiek voor locatie en etalage
  • Capture rate en zones-of-interest prestaties
  • Verblijfstijd, heatmaps en gedragsanalyse
  • Gepersonaliseerde dashboards voor realtime inzicht
  • Optimaliseert zichtbaarheid, conversie en marketingefficiëntie

Lichtreclame

  • Esthetisch en aantrekkelijk design
  • Expertise in lichtreclame en signage
  • Creatie van visueel opvallende enkwalitatieve installatie
  • Gepersonaliseerd op basis van dewensen van de klant
Ontdek Neopaul-signs

Footfall intelligence

  • Bezoekers, passanten en hundemografische gegevens
  • Data-expertise voor marketing enklantinzichten
  • Breed scala aan meetinstrumenten enrapportering
  • 100% GDPR-conform
  • Strategisch advies op basis van data

Onze sensor is volledig geïntegreerd in de lichtreclame, zoals te zien op de afbeelding hiernaast.
Subtiel en discreet, maar krachtig genoeg om alles in de omgeving nauwkeurig te meten.

Met Neolytics wordt je lichtreclame en je merk meer dan enkel zichtbaar, het krijgt intelligentie en meetbare impact.
Zo beschik je niet alleen over inzicht in het aantal bezoekers van je winkel of locatie, inclusief hun eigenschappen, maar krijg je ook een breed en compleet beeld van wat er buiten en op straat plaatsvindt.

De technologie laat demografische kenmerken en gedrag zien: het aantal bezoekers dat binnenwandelt, het aantal passanten die voorbijlopen, het aantal personen die even blijft staan om naar je etalage te kijken, en hoelang, en nogveel meer.

Dankzij The Retail Factory en Neolytics wordt je lichtreclame een echte bron van inzichten die je helpt om je merkzichtbaarheid en winkel- en/of locatieprestaties te optimaliseren.

De inzichten.

The Retail Factory slaat de handen samen met Neopaul-signs om Neolytics tot leven te brengen

Met Neolytics krijg je een duidelijk beeld van wat er écht gebeurt rond je winkel. Onze technologie meet zowel passanten als bezoekers, en analyseert hoeveel van hen stopt, binnenkomt en hoe lang ze voor je etalage of winkel blijven staan.
Zo ontdek je het potentieel van je locatie en weet je wat werkt, en wat niet. Of het nu gaat om te weinig bezoekers, een lage conversie of hoge marketingkosten zonder resultaat: met inzichten in capture rate, etalage- en locatieprestaties zie je precies waar kansen liggen om te verbeteren.

Daarnaast bieden we waardevolle data over demografie, inclusief gender, age estimation, lengte, groepsdetectie en meer. Zo maak je van je fysieke winkel een meetbare, optimaliseerbare omgeving, volledig GDPR-conform en 100% data-driven.

Voor locaties met een parking of een pylon sign (ook wel totem sign genoemd) kan de technologie van Neolytics ook andere KPI's meten naast de standaardinzichten.

Zo kan het systeem verkeer en bezoekersstromen analyseren via metingen zoals voertuig- en voetgangers tellingen, herkomstanalyse en heatmaps. De technologie werkt tot op grote hoogtes en is volledig weer- en windbestendig, waardoor ze perfect inzetbaar is voor shoppingcentra, retailparken of winkels met parkings.

Dankzij deze data kun je de effectiviteit van je pylon sign of slimme lichtreclame maximaliseren, parkeerbeheer optimaliseren en de klantbeleving verbeteren, volledig meetbaar en strategisch inzetbaar.

Waarom Neolytics?

Omdat het een directe impact heeft op de customer journey: van passant tot bezoeker en uiteindelijk klant.
Waarom is dit interessant? Omdat verkoop begint nog vóór iemand de winkel binnenstapt. Waar de meeste retailers enkel beschikken over klantendata, gaat Neolytics een stap verder.
Dankzij onze innovatieve slimme lichtreclame met ingebouwde AI-technologie bieden we unieke inzichten in het volledige traject: passanten die je winkel passeren, stoppende bezoekers, instromend verkeer en het gedrag van bezoekers daarna.

Door deze fysieke bezoekersdata te combineren met bestaande klantinformatie, krijg je een compleet beeld van je doelgroep en kan je elke fase in de journey optimaliseren.
Zo zet je potentieel om in conversie, maak je van zichtbaarheid echte meetbare impact en til je je retailstrategie naar een hoger niveau.

Jouw data, eenvoudig inzichtelijk
in een gepersonaliseerd portaal.

Alle verzamelde data worden verwerkt tot gepersonaliseerde dashboards binnen onze portal. Dit zorgt voor een overzichtelijke en gestructureerde weergave, inclusief visuele inzichten, waardoor strategische en operationele beslissingen eenvoudig kunnen worden genomen.

De dashboards vergemakkelijken het analyseren van trends in uw data.
De data kunnen per uur, per week en per maand worden bekeken en periodes kunnen met elkaar vergeleken worden.